quarta-feira, 4 de abril de 2007

Hotel Cambridge



Fa un parell de caps de setmana vaig arreplegar uns quants i vam anar a un lloc que tenia moltes ganes de visitar. L'hotel cambridge. Bé no es un hotel, es una balada (disco) en el que fa bastants anys era un hotel. Me'n havien parlat molt bé, pero fins el cap de setmana passat hi posaven música dels 80 i em feia una mica de pal anar-hi.

El garito esta en una céntrica avinguda, encara que la zona no es gaire fashion i molt menys segura, pero hi ha aparcacotxes (com a gairebé pertot arreu, bars, restaurants i discos tenen servei d'aparcacotxes, cosa que s'agraeix). Hi vaig anar un divendres en el que començaven les sessions house, ja que tenia ganes de rebentar la pista i estava cansat de tanta samba i rock. El local esta a la planta baixa de l'hotel i manté l'estil intacte, amb decoració dels anys 50 o 60 que es quan funcionava aquest hotel.

Bé la nit va ser espectacular, em van passar les hores volant ballant al ritme d'un house molt bo (mérit del dj també, que per barna hi ha cada dj...).

Total que vaig arribar a casa a les 6, cansat i suat, pero totalment feliç. Ara provaré un dissabte aviam com está amb les sessions ochenteras.

Poso unes quantes fotos, cosa rara.

Nenhum comentário: