segunda-feira, 26 de março de 2007

Urban life

Fa dies que no dic res, perquè tampoc he fet gaire res remarcable, m'he quedat a Sao Paulo a fer vida urbana, sortir, menjar i festa, res de l'altre món, però aquest finde ha estat molt bé. Divendres vaig anar a una disco house amb una sessió de PM en un antic hotel i vaig arribar a casa a les 6, dissabte vaig anar a sopar a casa d'uns colegues on el cachondeo era inversament proporcional a lo que em va agradar el menjar (no pots beure i controlar la pasta al mateix temps, es empíricament impossible, se'm obliden una de les dues coses, i normalment no es el beure) i diumenge vaig anar al barri japo, on feia temps que hi volia anar. I em va molar molt.

Es com un univers paralel, com una miniciutat, no semblava que fos al Brasil, tot de supermercats, botigues i restaurants rotulats en japonés, on venen de tot, des del típic menjar i beure (cervesa Asahi, Sapporo, fideus, soja, etc) venien aquells tipics gats que mouen un braç, figures orientals, kimonos, armadures samurai i katanes. Vaig dinar en un restaurant a quilo japonés, on vaig endrapar com un animal en una sala enorme mentre un parell de paios tocaven a l'escenari "I shot the sheriff" en plan garito de carretera americà, tot molt surrealista. Després per la tarda tot passejant vam arribar-nos a la catedral, que ja tardava a visitar i em va cridar l'atenció lo neta que estava. Immaculada. Ni una cagada de colom, clar que n'hi ha molts menys que a Catalunya, pero ni un grafiti ni res.

Després vam anar a Vila Madalena, el barri bohemi, on hi ha tot d'ateliers o tallers d'artistes, on pots entrar by the face i a la sortida del metro tens unes furgos que et porten al que vulguis també by the face. Molt currat. En el barri aquest s'hi formen unes retencions de tránsit brutals perquè hi ha molts baretos i es zona de festa. Després de visitar uns quants tallers, vam anar a prendre alguna cosa en un bareto, com sempre amb música en directe. Allà ens vam ajuntar amb els colegues d'uns colegues i semblava allo la OTI, entre espanyols, argentins, colombians, xilens i mexicans. Molt bon rollo. Un cop ampliat el cercle d'amistats, vam anar a una disco de samba, pero estava a petar i vam acabar veient un conciertillo en un una especie de trobada de malabaristes o d'alguna escola de malabars en una carpa, també amb un bon rollo brutal.

I fins aqui el relat del cap de setmana, aviam que surt pel següent.

Com sempre, algunes fotos a Flickr

Nenhum comentário: