quarta-feira, 23 de janeiro de 2008

Fredor

Un cop a Brasil esperava igual que abans trobar-me amb novetats, però es clar, vivint i treballant allà mateix tampoc podia demanar gaire, a més hi anava amb la intenció de canviar i començar de nou, aprendre dels errors i portar la vida amb una mica més de cap. Com si fos una segona oportunitat.

De fet si hagués d'anar a Brasil de nou sense coneixer res i amb tot per començar potser m'ho pensaria dues vegades. Bé potser només es que em faria mandra.

Tot i això hi tornava tranquil perquè la major part de les coses ja les tenia i no m'en havia de preocupar encara que tenia una preocupació més gran, els que ja han tornat definitivament. Un cop aquí i veus que els principals colegues ja no hi són no puc evitar sentir-me desplaçat, algo així com la primera vegada que vaig arribar i tenia que començar a fer mans i mánigues per conectar amb tothom i tenia el sentiment que tenia la família lluny, doncs ara igual.

Fredor es la sensació que vaig tenir al baixar de l'avió i veure el dia lleig i plujós, la sensació que vaig tenir a l'entrar de nou al meu apartament i la sensació que continuo tenint abans de Carnaval. Potser aquest cap de setmana tot canvia...

Nenhum comentário: