terça-feira, 11 de março de 2008

Guarujá

Després de carnaval tot ha estat bastant paradet, menys la feina clar. I des de que vaig tornar que no havia disfrutat de la platja i en tenia unes ganes enormes, primer a Rio pluja, després un dia a Guraujá i pluja i per fi aquest finde vaig tornar a Guarujá amb uns colegues i per fi em vaig poder cremar de valent.

Guarujá es un popular destí per pasar el finde, es de les millors platjes que es poden trobar a prop de São Paulo (a uns 100 km) i está al costat de Santos, que també té platja pero amb el moviment del port i al tenir la ciutat al costat es com anar a la platja de la Barceloneta.

El primer cop que vaig anar a guarujá hi vam anar en bus, una hora i mitja i va ser una mica épic. A l'anada un nano va potar uns cinc litres de un líquid rosa enmig del pasadís, vam anar a la platja en bus públic, d'aquells atrotinats que només li faltaven les gallines i a sobre va ploure un ruixat al cap de dues hores que vam tornar a São Paulo amb la cua entre cames i xops.

Aquest cop va ser tot diferent, vam anar-hi en cotxe, vam passar el finde allá i va fer bon temps.
Les platjes principals son enseada i pitangueiras, de sorra fina i aigua clara i de bona extensió. Vam trobar un hotelet per 40 reals la nit amb esmorzar a dos illes de la platja i vam dinar un dia a la churrascaria de Santos (a cinc minuts en balsa) i l'endemà a un restaurant de peix de alto nivel on vam disfrutar com enanos. Quan vam tornar cap a São Paulo el diumenge semblava que haguéssim estat una setmana allá.

Fotos coming.

Nenhum comentário: