segunda-feira, 16 de abril de 2007

Mergulho

Aquest finde vaig practicar una activitat esportiva per primera vegada en un fotimer d'anys. Suposo que el mono de Play que porto a sobre em provoca comportaments tan estranys com aquests. Vaig anar a fer el curset bàsic de submarinisme.

Raons: 1º: es mes barato i facil que a Espanya i 2:no tenia res millor a fer. Així que m'he passat el finde aixecant-me a la mateixa hora que durant la setmana i sense sortir cap dia, encar que estic satisfet. He aconseguit el meu objectiu i ho he fet bé. munta el material, posa't l'equip, infla el chaleco i cap a l'aigua. Desinfla el chaleco, posa't el respirador i Luke yo soy tu padre.

A principis de maig, la prova definitiva, una immersió a la mar salada a veure peixinhos!

Lo bo es que tindre un titulito amb el que fer immersions i llogar material, lo dolent es que no conec ningú que s'apunti a fer una immersió a les Medes amb un servidor.

Ah i també respiro i sento millor. Apart que diuen que aprima ;)

L'escola per si algú li interessa es aquesta: SABE

PD: al campus esportiu de la universitat de Sao Paulo t'entren unes ganes de fer algo impresionants!

Nenhum comentário: